2010-02-03

himlen kan vänta

Eftersom jag är som jag är, har jag inte pluggat matten = inget mattprov imorgon = arg britt-marie. oj... men jag tart de den artonde de är lugnt.
Idag har jag inte gjort nånting faktiskt, eller jo jag lagade middag! Klart godkänd av alla flickor i familjen. Säger inte att pappa inte hade tyckt om min mat, men han var bara inte hemma och kunde smaka. Han är i Örebro ifall någon ville veta.

Till frukost blev det 2 chokladbollar, en påse nötter och en rush till bussen. Låter väl bra? eller? Imorgon har vi naturkunskap och det längtar jag efter, vet inte om jag har fått i mig för mycket frisk luft eller om jag har börjat källsortera men det är faktiskt det roligaste ämnet vi har just nu.

Och justja, jag kom på en grej till. Jag har skottat snö idag, eller bara halva uppfarten men mer är ju inte mänskligt? Vart fan ska man göra av all snö? Den är ÖVERALLT. Bort med snön nu tack! (eller iallafall 2dess av den)

pussei

Inga kommentarer: