2010-02-08

he's here, means he never lost

Världens mysigaste dag var jag med om igår, fick ingen lunch fast det gör ju inget. Man kan ju alltid äta igen. Red ut med först Kimpan, sen Charlie och sist Aramis. Trevliga allihop.

Det var inte de jag skulle berätta, kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad jag skulle berätta. Fick sjukt ont i huvet innan sista lektionen så jag tog bussen hem (fick sitta, det fick inte de 25andra som stod och gjorde kåtflås på rutorna) och tog två toasts med lite för mycket smör, så jag fick slänga sista.

Borde sitta och göra matten, men istället sitter jag och glor på nelly och alla fina kläder som jag vill ha, och på allt annat skit som jag förmodligen kommer råka klicka hem av misstag. (Nu tänker jag på de 1200:- för hästgrejer till Anna som sved lite när jag skulle betala)

Vad fick man för tack för det förresten? Anna försökte just smuggla in ostbågar in i vardagsrummet utan att jag få se och vilja smaka. Anna - påsen prasslar, kom ihåg de tills nästa gång. Tack!

Jaja, orkar inte med så mycket så jag ska nog gå och kolla på Familjen annorlunda. Teodor är lätt sötaste, jag vill ha en Teodor unge om jag ska ha någon när jag blir stor.


JOSSIES

Inga kommentarer: