2009-11-09

jag flyter

Idag kom min religonslärare och sa till mig: du.. det gick inte så bra på provet va? Då skulle jag just börja förklara mig när han sa att han hade glömt halva provet och jag spelade med på det där och kommer att få göra hela provet efter december. Det känns faktiskt bra, behövde inte ens ljuga. eller jo, lite men det vet ju inte han? Han som var slarvig med provet. dumma lärare.

vet inte om jag och kristin musik-battlar varandra men hon höjer ljudet när jag gör de. Tyvärr förlorar jag med min lilla bebisdator eftersom den inte har speciellt bra ljud.. skitockså.

nu väntar jag på abbe han är segare än vanligt, brukar va snabbt men ikväll så vet jag inte riktigt? kanske käkat snigelpiller eller fastnat vid min marsvinsbild? lätt sötaste marsvinet! Blir helt glad varje gång och går in och kollar på min blogg, den är så söt!!!! Han får heta Putte. swwweeeet

Nu kliar det för mycket under min fot så jag ska nog gå ut och skrapa foten på ett träd, hejsvejs!

Inga kommentarer: