2009-11-10

ge mig lite mer tårta

OM världen går under 2012 ska jag käka mig fet, börja knarka, hoppa av skolan och skaffa barn. Tatuera mig över hela kroppen bara för att se hur många man kan göra. Resa jorden runt och skaffa mig en riktig jävla 14 dagars baksmälla. Innan jag dör ska jag ha hunnit prova på alla droger och konstiga saker man kan bli hög på (helst i mexico där jag inte ska känna någon utan bara vimla omkring bland okända personer som spetsar mina drinkar framför mina ögon innan jag dricker dem och får en blackout och blir hivsmittad)

Dock hade jag inte tänkt att prova allt det här innan jag dör, men när världen ändå ska gå under är det väl bara att passa på. Ni som tror att jag är seriös är bara så dumma i huvudet, medans ni som känner mig måste fundera ett tag. Vad fan menar hon nu? Krypiskt.

Ne, tror jag ska gå och käka lite mat nu magen kurrar högre än min katt. PUSS DÅRÅ

Inga kommentarer: