2009-11-23

larsson har inget körkort

hade krig igår med både mamma och pappa, dom vägrade att skjutsa mig. Så jag sa att maten var äcklig sen åt jag flingor, duschade upp allt varm vatten så det bara blev kallt kvar och sen cyklade jag till albin i REGNET utan att säga hejdå. men jag vann kampen för pappa hämtade mig imorse och cyklen fick stå kvar =) är lite nöjd nu.

fick VG på psykologi provet och G på matte provet de känns fiiiiiiiiiiiint . .. . .. . . ..

har admistration nu, som egentligen heter information och layout, men det känns bättre att säga admistration för våran lärare ser ut som en "admistration". Men han är mer en liten gullig foto-gubbe som gillar att ta kort på allt som är roligt att ta kort på. Inte för att det kan vara så speciellt roligt.

Tänkte köra en lisis och skriva en lista.

* plugga engelska
* plugga allt annat kommer typ inte ihåg
* städa mitt rum
* äta flings
* häsTEEnaRNENAAr neeeiighh
* vara snäll mot mamma



PUSS HEJ!!!! (jag börjar redan nu fundera på vad jag ska få för mat när jag kommer hem, de är nå fel, jag tänker bara på mat?)

Inga kommentarer: