2009-11-05

lärde mig att ta

jag är arg, varför har jag så mycket inplanerat? Jag har knappt tid att äta känns det som (ändå pekar vågens siffror alltid uppåt. hehehehehe ojdå, jag göder mig själv med mandariner, tog 5 på layouten idag, jag överdriver inte ens det var jag datorn och en hög med skal som klickade runt) först den 20 december är jag ledig. Och det känns ju? fint?
på tal om manadriner ska jag nog gå ner och ta några nu.

iallafall, red på elvizZz idag också vi red öppnor och slutor (ni som är ointresserade lämna sidan NU)
elviz ogillar att gå ställd åt höger och gillar att sprätta med vänster bakben. Så alla som fattar kan tänka sig vad han skulle kunna säga när han måste ställa sig till höger OCH sätta in vänster bakben PÅ SAMMA GÅNG. konstiga var att han sa ingenting, ba skutta lite sen var de okej.
eller han lär ju inte kunna skutta så mycket som sunis kan (skuttmästaren, alltid lika arg när man gör samma övningar) för elviz har för långa ben tror jag.
iallafall riktigt fin vart han. I LOVE YOU

har övertalat anna att vara med på barnhoppning den 15, hon kommer va sötaste! lätt, hon och sunis. (hon har aldrig hoppat men det ska nog gå bra)

nu känner jag att det blev lite mycket text, det jag egentligen skulle säga var att jag blev arg idag.
men godnatt!

Inga kommentarer: