2009-11-07

dödens trött

kollade på dödens läskigaste film igår kväll med linda, mathias och albin. jag skojar inte ens, fick fan ont i magen. handlade typ om demoner. iallafall, har inte sovit ett skit i natt. Har halvsuttit med uppspärrade ögon och övervakat mitt rum från sida till sida hela natten. (jag låter besatt?) för jag vart lite skrämd av filmen.. inte att leka med. sen kunde jag inte sova för att jag hade ont i ryggen också. faktiskt!
så jag lyckades halv somna i någon timme innan jag skulle gå upp klockan 7 och åka till stallet för att ha stalltjänst.
den var rätt chill, det var barnkalas och alla barnen var skitsöta. Hjälpte en liten kille (skitsöt)

så efter att ha travat typ en halv långsida säger han till mig:
du, jag vet varför det inte finns så många killar som rider!... det är för att man får så ont i pungen!
jag hade inget svar på den, men han ville fortsätta rida sa han när han hade "parkerat" hästen i stallet igen. lätt sötaste!

nu ska jag sova, i minst 18 timmar. puss!

Inga kommentarer: